Please find below the links and mirrors to download material/model libraries in zip format for use with Thea.
We remind here that these libraries should be strictly used by Thea licensed users.
best wishes
Brick Walls Library (~47.8Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)][Info]
[/url]
Exterior Pavements Library (~124Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)][Info]
[/url]
Wall Finish Library (~31.5Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)][Info]
[/url]
Wicker Library (~27.9Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Upholstery Fabric Library (~5.9 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)][Info]
[/url]
Outdoor Furniture Set Library (~21.4 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Leather Library (~124 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Natural Stone Tiles Library (~124 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)][Info]
[/url]
Birch Trees I Library (~68.1 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Birch Trees II Library (~58.9 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Birch Tree Leaves Library (~2.6 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Natural Stone Slabs Library (~77.7 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
HDRI IBL Studio Library (~90.1 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)] [Download (Mirror Site EU)] [Info]
[/url]
Concrete 01 Library (~432 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Metal Flakes Car Paints Library (~238 Mb) [Download (USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Thea Trees 01 Library (~130 Mb) [Download(USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Thea Trees 02 Library (~122 Mb) [Download(USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Carbon Fiber Library (~57 Mb) [Download(USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Plastic Surface Finish (~288 Mb) [Download(USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Semi Transparent Plastic (~19.4 Mb) [Download(USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]
Jewelry Metals (~225 Mb) [Download(USA #1)] [Download (Mirror Site USA #2)][Download (Mirror Site EU)] [Info] [/url]